Hello! Any swedish people out there?:)

FajlajpFajlajp Member Posts: 666
edited May 2013 in Miscellaneous
Hej jag öppnade den här tråden(eller vad man nu kallar det på svensk) för att se om det finns några svenskar här ute i GameSalad samhället. Kände det vore vara trevligt att ha ett ställe där vi kunde prata lite om våra spel(eller vad man nu kan göra) Hoppas det finns några andra, att inte jag är det enda ;)
//Fajlajp

Comments

  • pipepipe Member Posts: 54
    Hej behöver du all hjälp Jag är tillgänglig om du har några frågor
  • KungvaldKungvald Member Posts: 31

    Hallå där! harru hållit på länge eller?

  • JSprojectJSproject Member Posts: 730

    Tjo,

    ensamma är ni inte ;)
    @Fajlajp hur går det med pokerliret med pirattema?

  • JSprojectJSproject Member Posts: 730

    @Kungvald du kan se hur länge någon varit aktiv medlem på forumet genom att klicka på personens namn (säger ingenting om tidigare erfarenhet men ger en viss indikation iaf gällande hur länge personen sysslat med GS).

  • DuesDues Member Posts: 1,159

    Tjena!
    Jo det finns ett par stycken här på forumet :D

  • KungvaldKungvald Member Posts: 31

    @JSproject‌ Jag vet egentligen det, var en mer en icebreaker :P trevligt med lite svenskar i detta forum :)

  • FajlajpFajlajp Member Posts: 666

    @JSproject said:
    Tjo,

    ensamma är ni inte ;)
    Fajlajp hur går det med pokerliret med pirattema?

    Det går jätte bra,just nu väntar jag på nästa stavle release med multiplayer så att jag kan inkludera det i spelet. Hela idén är att det ska vara multiplayer. Men jag hoppas att dem släpper det snart så jag kan publicera och avsluta det projektet.

  • FajlajpFajlajp Member Posts: 666

    @Kungvald‌
    Haha,det roliga att det datumet som står på min profil(januari 2013)stämmer inte konstigt nog. Jag har faktiskt hållit på längre med gamesalad. Jag började programmera med gamesalad maj 2012(om jag inte har helt fel) Men jag blev väl aktiv på forumet januari 2014 så där av den siffran på profilen skulle jag gissa.

  • KungvaldKungvald Member Posts: 31

    @Fajlajp‌ haha, där ser man. Själv har jag inte hållit på alls länge. började nog med Gamesalad för 2-3 månader sedan men håller väl på en hel del. Riktigt roligt måste jag säga :D

  • freneticzfreneticz SwedenMember, PRO Posts: 774

    jorå trevligt med lite svenskar, men tråkigt vad det gäller nedladdningar på spel man släppt......hoppas på Rubeum som jag släpper snart.
    Hur går det för er vad gäller nedladdningar och intjänade pengar?
    Vad funkar bäst för er, betalappar, köp i appar eller reklam?

  • ImNiklasImNiklas Member Posts: 103

    Roligt med lite svenskar här på forumet :)

  • KungvaldKungvald Member Posts: 31

    @freneticz‌ Jag har inte laddat upp något spel ännu, håller för tillfället på med 3 olika spel som jag är långt ifrån att färdigställa. Har ni några spel som man kan testa på Arcade?

  • JSprojectJSproject Member Posts: 730

    @Dues‌ Jaså, du är också svensk minsann. Har sett ditt namn dyka upp emellanåt i trådar.
    @Kungvald ok ;)
    @fajlajp arlight, ska bli kul att testa det när du rellar det! Du får gärna skicka iväg en blänkare till mig när det är dags (om jag mot förmodan skulle missa utannonseringen på forumet).
    @freneticz mitt tips: satsa på kvalitet, hooka användaren genom en grym början på spelet och använd sen IAP för att låsa upp hela spelet. Ifall du måste använda reklam (vilket många inklusive jag själv hatar och själv aldrig skulle använda) så ge möjlighet att stänga av reklamen via IAP.
    @ImNiklas yes, lite patriotisk får man vara ;)

  • JSprojectJSproject Member Posts: 730

    @fajlajp jag lirade för övrigt texas holdem no limit online under flera års tid, prioriterar dock tiden annorlunda nu (även om det fortfarande är grymt kul).

  • DuesDues Member Posts: 1,159
    edited August 2014

    @JSproject‌
    Jag får säga detsamma :)

    @Fajlajp‌
    Är också nyfiken på hur det går med pokerpiraterna :)
    Är liksom JSproject gammal nätspelare.

    Har ni några spel på appstore?
    Alltid kul att kolla in vad andra har skapat :)

  • KungvaldKungvald Member Posts: 31

    Vad använder ni för reklam på era spel då? Jag har ej publicerat något spel ännu och tänkte ifall ni har några tips inför min första publicering. :smiley:

  • Hity1938Hity1938 Member Posts: 2
    edited March 15

    Jag är svensk också och jag håller med om att det skulle vara trevligt att ha ett ställe att prata om GameSalad på svenska. Jag har använt GameSalad i flera år nu och har skapat flera spel som jag har släppt på App Store.

    Jag är inte särskilt aktiv på forumet för tillfället, men jag hoppas att denna tråd kommer att bli en samlingsplats för svenska GameSalad-användare. Vi kan dela med oss ​​av tips och tricks, diskutera våra projekt och ge varandra feedback.

    Intressant att höra vilka spel du spelar.

  • freneticzfreneticz SwedenMember, PRO Posts: 774

    Uuuuh, nästan 10 år sen jag skrev i denna tråd.....tiden går

Sign In or Register to comment.